Lördag

God morgon allihopa.
Hoppas ni är pigga och utvilade.
Det är inte jag tyvärr, såg inte klart filmen igår utan gick och la mig.
Somnade runt tolv typ.
Men vaknade vid 2, sen somnade jag om efter mycket om och men, men vaknade igen vid 5 och så höll jag på hela natten.
Så idag är jag ganska trött, regnet öser ner och jag har ont i knät?
Undrar vad jag gjorde i sömnen men jag har ont i vänstra knät när jag går :S

I alla fall idag blir det jobb 10-18 blir jag och Joanna idag så jag har stoppat ner en film åt henne nu. :)


Känner igen det där.. haft så sen förra helgen men nu börjar det släppa och jag kan sova - otroligt skönt! En av anledningarna som lett till att jag behövt gå till läkaren..

2009-08-22 | 14:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback