LEDIG =)

Idag är jag ledig och det är så himla skönt.
Kunde nästan sova ut, vaknade av att magen inte var min bästa vän så efter typ 30 minuter gav  jag upp och gick och la mig är på soffan istället.
Robin vaknade nyss hörde någon gäspa i sovrummet..

Idag ska jag till sjukgymnasten annars har jag inga planer faktiskt.

Nu ser jag någon komma ut ur sovrummet, han är vaken :D


Ja men precis, jätteskönt att han kom när du behövde honom :) men tycker ju att med tanke på hur mycket ni ses och allt kan han lika gärna bo med dig!! Tänk hur mycket pengar ni skulle spara på bensin och tågresor.



Okej uchdå.. men jag menar även om det är det värre alternativet så borde det finnas NÅGOT du kan ta eller något så det lindras iallafall?

2009-08-14 | 15:33:04

Hurru, när flyttar ni ihop egentligen? ;)

2009-08-14 | 17:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback