Kväller :)

Nu har Robin åkt, han åkte för typ 10-15 minuter sen.
Han har 1 vecka kvar att jobba hos sin pappa, sen måste han bara hem till matcher och träningar.
Så snart bor han mer här hos mig igen :)

Idag var de som sagt jobb som gällde, Robin var så snäll och körde mig i morse eftersom jag var så trött och så.
slapp rusa iväg till bussen.
På jobbet var det typ...öken?
Men fick lite gjort i alla fall.
Efter jobbet kom Robin och hämtade mig, vi åkte och åt mat på max här i södertälje, sen storhandlade jag på maxi.
Så nu har jag massa mat här hemma och slipper gå och små handla :)

Nu ska jag bara ta de lugnt, ska upp till läkaren 08.00 i morgon så.
Sätter mig nog och spelar lite tv-spel i alla fall :D
Kan ju inte motstå de, de är ju typ kult :)



jasså:) jag jobbar på siba i kungenskurva ;) haha.

nära och bra. :)

2009-08-02 | 21:39:27

Vad för tvspel? :) Skönt att du fick komma iväg och storhandla!! Men nu tycker jag han ska komma och bo hos dig permanent!!

2009-08-02 | 22:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback