Kväller

Åh vad mätt jag är :)
Precis ätit tacos till middag som Robin lagade, han var även snäll och tog hand om disken också.

Fick tag i en läkartid om min mage, ni som läst min blogg ett tag vet att jag har haft problem med den ganska länge.
Men nu när jag hittat en vårdcentral jag trivs hos och läkare också så känner jag att de är dags att ta tag i det.
Men vi får väll se vad de säger att jag ska göra.
Hoppas inga hemska jobbiga undersökningar bara.

Idag på jobbet har jag packat upp nya grejer roligt =)
Kuddar och lite textil till köket :)

Nu ska vi fortsätta titta på film och bara vara :)


Ni behöver inte heltids personal på jobbet?

2009-08-11 | 21:20:48

Nej usch och fy för läskiga gastroskopi-undersökningar. Hoppas du slipper det och att det är något som är lätt att åtgärda. :)

2009-08-11 | 22:26:56

Jag skulle också vara skitnervös. Men det kommer gå bra ska du se. :)

2009-08-12 | 12:22:36

Okej vad bra då, slipper du slösa pengar ;P men tråkit för mig som älskar att köra bil och hade en jäkligt bra anledning haha :)

2009-08-12 | 16:49:29

vad roligt! de är riktigt bra =)

2009-08-12 | 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback