Hemma :)

Nu har jag varit hemma ett tag, hunnit äta lite och fixat med tvätten för i morgon.
Buss resan gick bra,  var länge sen jag åkte buss så skönt med lite omväxling mot tåg.

Jag har lagt ifrån mig boken nu, den är snart slut men jag har ju nummer tre kvar :)

Försökt ta bra bilder på nya frillan men det var svårt men här kommer några bilder men som sagt ursäkta kvaliten.


Kort och härligt är det, även lagt i en mörkbrun färg samt lagt i en röd färg i luggen för lite effekt. :D
Visst är de snyggt? :D


Glöm inte att det finns nr fyra. Sen om du är snäll kan jag visa dig den "femte" ;)

2009-08-21 | 08:29:20

Verkligen skitsnyggt Anna! Menar det verkligen!

2009-08-21 | 09:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback