Fredag

God morgon allihopa.
Idag är man uppe med tuppen eftersom jag håller på att tvätta.
Sov typ inget alls i natt tyvärr, hade jätte svårt att somna och sen började magen bråk med mig.
Och det gör den fortfarande, så är inte så pepp på att jobba idag tyvärr.

Började läsa den tredje boken igårkväll.
Och jag är så gott som fast efter bara typ 50 sidor.

Nä nu ska jag ner i tvättstugan och hämta tvätten.


visst blir man beroende? :D

filmen är såå bra, har sett den 40 gånger minst :O

läser om ettan nu, sen när jag är klar ska jag köpa fyran när det blir lite mer höst och innomhusväder :D:D

peppar för premiären av new moon 20 november ;D

2009-08-21 | 12:33:30

Tvätta tvätta tvätta! Uchdå hoppas magen känns bättre snart :)

2009-08-21 | 15:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback