Finspång :)

Nu är Robin iväg och tränar så jag tänkte att jag sätter mig här en stund, ska boka biljetten hem för i morgon osv.
När jag kom av tåget åkte vi till Ingelsta och åt lunch och tittade lite i butikerna och så.
Sen har vi bara slappat, vilat middag jag har läst min bok och bara tagit det lugnt.

Sånt som behövs ibland, ska nog fortsätta läsa min bok sen när jag är klar med det jag ska göra på datorn.
I morgon ska jag vara hos Hanna 09.00 och klippa mig. :)

Som sagt börjat på andra boken nu, kommit ca 150 sidor... men jag är inte lika "fast" som jag var med den första.
Men de kommer nog.


Härligt att klippa sig och bara ta det lugnt!

Någon att rekomendera är Mari Jungstedts böcker. Gotländsk tjej och det utspelar sig på Gotland och i Stockholm och dom är riktigt riktigt bra! Tokfastnat för alla i serien och har precis läst ut sjätte och ska leta upp sjunde :)

2009-08-20 | 06:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback