Torsdag

Gud vad trött jag är.
I natt kunde jag inte heller sova.
Vart inge gym i morse, valde att sova lite till istället.
Annars skulle jag inte orkat med dagen och det var knappt jag gjorde det.

På jobbet monterade jag lite lampor, var på K-rauta och köpte skruv och tjaffasde med personaler som var så stroppiga och så.
ja de kan kanske sin sak men lyssnar de inte på mina behov då kan han inte veta exakt vad jag ska ha innan jag förklarat vad jag behöver.
Nä dit går jag faktiskt inte igen om jag verkligen inte måste.

Nu är jag ledig i tre dagar.
Och i morgon kommer Robin, så underbart :)



Usch, sömnbrist är så jäkla jobbigt. Hoppas du får en skön ledighet iallafall. :0)

2009-04-23 | 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback