Tisdag, ledig.. SHOPPING

Idag är jag ledig vad skönt det var med sovmorgon ska jag säga er.
Ska möta Tessie på tuben mot Kista idag så blir det shopping som gäller..

Var duktig att ringa och boka om min tandläkartid nu på morgonen.
Tänkte även rensa ur garderoben lite och se vad jag behöver köpa nytt ja eller, de som är allra viktigast.
Det jag kommer på nu är :

  • Jeans eller andra byxor
  • Koftor,tjocktröjor
  • Underkläder
  • Skor
  • Smink

Vet att det inte varit löning ännu men jag behöver en ny bh för min gick sönder igår osv.
Sen är jag ju inte ledig hela tiden så man måste ju passa på.
Nästa ledighet kommer ju mellan lördag-måndag.


 



tycker du det? tack så mycket :)

2008-09-23 | 17:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback