Söndag

Så då har jag varit hemma en timme ungefär.
Har gosat med Acke och pratat med mamma och så.
Nu väntar jag på middagen, fläskfilé Mumma :)

Idag gick de bra på jobbet, jag var ganska trött eftersom jag har haft lite ont i magen.
Men jag har packat upp alla tavlor och börjat märka alla lampor och så, så de känns som jag har kommit en bit.
4 dagar kvar, allt ska vara klart på torsdag kväll.
Så denna vecka kan det bli mera övertid, så ni vet om de blir dålig uppdatering.
Jag har ju inte kört lika mycket övetid som vissa andra på jobbet.

Ska snart ta och boka biljetterna till Robin för vecka 39. Så jag får de billigare.

Nä ska höra när maten är klar för jag är hungrig.
Sen kommer det lite bilder på Acke :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback