Söndag, förlåt igen

Så ja, får be om ursäkt att jag inte skrev igår, men var så himla trött efter öppningen igår så jag låg mest i sängen hea kvällen, tittade på film och så med Robin..

Öppningen igår gick grymt bra, jätte mycket folk hela tiden så de va skit kul
Folk började köa runt 09.20 och vi öppnade 10.00
Sen när vi öppnde strömmade folk in och de fanns alltid någon att hjälpa och så.

Som sagt efter jobbet åkte jag hem med Robin, låg och tittade på Alvin och gänget.
Sen somnade jag typ för jag var så himla trött.

Idag jobbade jag 10-17, vi var tvugna att fixa lite och så rodda och fylla på.
Var inte lika mycket folk idag men de var kul idag kunde man jobba lite mer med kunderna.

Nu är Robin i nyköping på match, och han är så underbar att han kommer hit igen efter matchen.
Tack älskling <3

I morgon är jag ledig :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback