Kväller, LEDIG

Så då har jag varit hemma från jobbet ett tag.
Åt en paj när jag kom hem, med kyckling och soltorkade tomater namnam.

På jobbet gick de väll bra sen, lite kaotiskt men får tacka Marika som räddade mig även Annika som höll koll när jag skulle på toa.
haha ja kunde inte gå på toa utan att säga till någon för annars vart avdelningen tom.
Men nu är jag ledig så jag ska inte tänka på jobbet nu.
Börjar inte igen förs på tisdag.

I morgon åker jag till Robin, och det ska bli så himla underbart och kunna koppla av ordentligt :)
Ska packa lite ikväll och resten i morgon.
Så om ni undrar varför de blir så dålig uppdatering i bloggen i helgen så är de för att jag är hos Robin och vilar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback