Tv-kväll

Nu vet jag att Robin mfl är glada.
Idag börjar ju Prison Break igen med en ny säsong.
Och jag har varit duktig och inte sagt något.

För jag har ju fuskat och tittat på säsongen på internet

Inte en favoritserie längre, för långdragen för mig eftersom det aldrig händer något.
Eller vad man ska säga

Sitter och funderar hur jag ska göra i morgon.
Ska ju till sjukgymnasten 08.00
Börjar jobba 10.00
Men min huvudvärk är ju inte riktigt borta.
Ska jag prova i morgon sen prata med chefen och sen se?
Det börjar ju bli bättre men jag vet att jag inte kommer kunna göra ett 100% jobb om jag jobbar när jag är såhär.
Skulle behöva 2-3 dagar till sen är jag på topp igen, eftersom jag inte har ont i nacken alls.
Bara lite i huvudet, men det är inte exakt samma tryckande huvudvärk som det var förut så det börjar väll släppa nu.

Nu ska jag kika lite på tradera :)


Ja men visst, vi bokar en tid. ;0)

Fortsätt läs bloggen bara, ge förslag på sminkningar eller sånt du vill ha tips på och fråga frågor så ska jag göra mitt bästa för att lära dig.



Om jag kan lära mig själv så kan du! :0)

2008-10-20 | 23:07:02

sv: Ja det är faktiskt fler som har önskat sig en "sminkskola". Har haft tankar på det ett tag faktiskt så nu får jag nog göra slag i saken.



Lovar att det kommer inom en nära framtid. :0)

2008-10-20 | 23:38:20

svar: Ja Kicks i Huddinge ger prover. Men om dom inte skulle göra det så kan du hälsa från mig ;0)

2008-10-21 | 21:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback