Tisdag.

Idag är jag som sagt ensam på jobbet.
Det kommer ett inlägg nu eftersom bloggen inte har fungerat på morgonen.

I natt sov jag lite bättre, drömde lite konstigt och vaknade med kramp i vaden så ja.
Inga kunder ännu här nere, så de är typ DÖTT!
Ska iväg och äta lunch sen eftersom jag inte har någon med mig, tänkte ta en sväng till heron och titta lite också.

Sen idag kommer Fatboy hit och ska prata lite, och eftersom johanna inte är här blir det jag som ska prata med dom.
Tycker om de företaget så de ska bli kul och höra vad de har att säga.

Jag gillar mitt arbete för att jag får träffa så himla mycket människor, leverantörer eller kunder.

Nu ska ja ta och fixa lite här runt kassan (kommer inte längre)
Så hörs vi senare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback