Söndag

God morgon gott folk.
I natt så sov jag riktigt bra faktiskt.
Så idag så känner jag mig ganska så utvilad .
Ska bli kul att jobba idag, eftersom vi redan har klarat veckans och helgens mål så allt vi gör idag är bara ett plus.

Och jag går runt och funderar på vilken kamera jag skulle vilja köpa.
Nu ska jag göra i ordning mig för jobbet.
Hörs sen när jag kommer hem :)



Snygg bild i headern ;)



Självklart rekomenderar jag canon eftersom jag själv är så nöjd med min. Men det är så olika från person till person att det är svårt att säga "den här ska du ha" Gå in till en butik och titta på alla som finns där, fråga personalen och känn hur dom sitter i handen och sådär. Märket har mindre betydelse. Det är vad du ska ha den till som ska avgöra köpet :)

2008-10-26 | 12:43:35

Hoppas du kommer fram till ett bra kameraval.. :) Jag hade jättesvårt att välja innan valet föll på min Nikon D60. Jag har i alla fall inte ångrat mig :)

2008-10-26 | 16:24:11

Vill du ha något från båten?

2008-10-26 | 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback