Mot sängen

Som jag startade kvällen ska jag även avrunda den.
Med att lägga mig och titta på SATC.
Som sagt finns det något bättre?

Vi hörs i morgon alla läsare.
Kul att ni blir flera, men jag vill gärna veta vilka ni är :)

Önska mig lycka till att huvudet och nacken är bättre i morgon :)


God morgon på dig, hoppas verkligen att du mår bättre idag! Jag har precis suttit i phone 1 timme med en urtrevlig polis, skulle göra en anmälan på en hundägare som utvecklades till ett mkt trevligt samtal om löpning m.m (berättar mer på måndag) Ha det gott och ta hand om dig, kram

2008-10-12 | 13:39:35

Svar: Kul! :) Nacken, ajdå! "/

har börjat kolla in i din också

med jämna mellanrum :)

2008-10-12 | 14:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback