Måndag/Läkarbesök

God morgon på er.
Precis pratat med vårdcentralen och vad ska man säga?
Hur jobbigt ska det vara att få en tid där?
Efter mycket om och men fick jag en tid där idag 11.30

I natt sov jag sådär vaknade att jag hade ont i nacken igen, så nu är det både nacken och huvudet.
Så jag tänkte lägga mig igen ett tag och titta lite film så det bara är att åka till doktorn sen.
Beroende på vad doktorn säger och hur jag mår efteråt så blir det jobb sen. Åker dit om jag inte blir sjukskriven eller så.

Så håll tummarna för mig idag.


saknar dig som f-n, kram..../Madde

2008-10-13 | 11:50:33

hehe okej, men jag förstår.

det är ju ett tag sen.

men fan, mognare kan han inte ha blitt iaf :S

2008-10-13 | 15:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback