Jag klarade det :D

Haha låter helt puckat, men jag lyckades ta mig till bussen och åka ner till centrum är ju inte van att åka den och så åkte den åt ett annat håll mot va ja är van med.
trodde det var kört och jag skulle hamna mitt ute i skogen.
Men ner till centrum kom jag.

Gick in en sväng på trend kollade deras utförsäljning på väskor.
Sen pratade jag lite med en av tjejerna som jobbar där, Lisa tror jag hon heter.
Trend är ett sånt ställe jag skulle kunna tänka mig att jobba på.
Eller en sådan butik jag skulle vilja starta själv.
Sen så vart de lunch på P2.
Det var mysigt, satt och läste en tidning som jag köpte.
Nu sitter jag här.

Håll ögone öppna ett inrednings inlägg kommer snart :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback