Innebandy!

Så då har jag kommit hem efter två matcher.

Första matchen vart en förlust.
Andra matchen vart en vinst.

Första matchen gick sådär som sagt, spelare som inte gjorde det de ska, en tränare som inte tar sitt ansvar och gör något åt saken. Sen att man sitter bredvid en "galen" Suporter pappa gör inte saken bättre.
Hade inte ont i huvudet, men efter 3*20 minuter hade jag väldigt ont i huvudet igen, eftersom supporter pappan inte kunde hålla käften.
En liten hiss och diss om matchen
Hissen blir till samma person som förut, målvakten.
Han är ju grym, sen att folk som är "vän" med honom eller liknande sitter och snackar skit om honom och kallar honom dålig, då blir jag bara arg!! Sluta upp med det där.
Det är inte bara målvaktens fel när det blir mål!
Dissen denna vecka går åt en spelare som jag inte tål, vi kallar honom för Stampe.
För det är de han gör, springer runt och är mallig och STAMPAR!!
Ursäkta du är ganska kort och tunn, jag tror ingen blir rädd om du springer mot dom och stampar, de skrattar nog lika mycket som jag gör!
Och ja, ditt spelsätt vet vi vart den kommer ifrån, din idol såklart.
Och det är ingen idol.
Så Stampe skärp dig och väx upp!!
Och jag vet att det inte bara är jag som klagar på dig!



Sen till andra matchen, vet inte riktigt vad jag ska säga där, vad jag ska hissa eller dissa.
Var två nya lag för mig.
Juniorlag, men Robin spelade där för att få speltid.
Så jag får väll hissa Robin <3
För att han kämpar och aldrig ger upp och att han står upp emot sin tränare och inte tar någon skit.
Han visar att ingenting är omöjligt och det är bra för alla småkillar som ser när han och laget spelar.
Och jag är inte ensam om att klaga på att han inte får speltid med A-laget, och då söker man sig nedåt för att kunna få spela lite.
Så ja Robin får min hiss får Robin.
Jag delar inte ut någon diss idag.

Jag skriver vad jag tycker och tänker och tål att folk kommenterar och säger deras åsikt.
Ber även om ursäkt om det är så att någon tar illa upp över det jag har skrivit.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback