Onsdag kväll

Gud vilken lång dag det har varit idag.
För de första har ja typ varit vaken sen 04.15.
Så jag har varit vaken i typ 16 timmar, jag blir inte vaken så länge till.

Hos VC gick det bra idag, fick antibiotika jag ska äta ett par dagar och så.
Men fy vad man mår illa av de tabletterna, de står att man kan göra de och läkaren sa de.

På jobbet idag var det jag, Johanna och Madde.
Lika roligt som vanligt, men ja var inte allt för pigg och glad idag.
Men jag orkade faktiskt med hela dagen på jobbet, fast jag inte trodde det så.

Nu sitter jag här i sängen med sovkläderna på och myser under täcket.
Ska nog sätta på lite SATC om ett tag tror jag.
Har även tänt lite ljus och så.

Hoppas det blir en bättre dag i morgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback