Kväller

Vilken tur att vi inte har svärburken här hemma som vi har på jobbet för då skulle den vara full nu.
Har försökt att installera min nya fotoskrivare jag fick med kameran de har gått bra tills de ska "greppa" pappret.
HAR FÖRSÖKT I TYP 30 MINUTER.
Men det gick inte.
Så jag gav upp.

Idag har de varit en tråkig dag på jobbet, mest gjort skitgöra eller vad man ska säga.
Massa problem och annat tråkigt, inga roliga uppgifter idag.
Men det blir nog bättre i morgon får jag hoppas.
Men morgondagen blir bättre i alla fall för jag åker till Robin efter jobbet :)
Sen kanske jag ska klippa mig på onsdag mihi :)

Dagens CSI avsnitt är ju SÅ BRA!



Igenkänningsfaktor! Köpte själv en skrivare för nån vecka sen, slutade med att jag fick ringa supporten, blev galen på den!

2008-11-17 | 23:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback