Söndag

Så, sitter man här i Robins rum och tar de lugnt.
Han ligger och bläddrar lite i resekatalogen till Turkiet.

Själv har jag fortfarande beslutsångest om mitt hår.
På onsdag ska jag ju sitta hårmodell igen.
Då det är en kort afton/baluppsättning.

Men ja har alltid drömt om att ha långt hår till studenten.
Men jag är så trött på mitt nu så jag egentligen bara vill klippa av det med en gång.
Så ja vet inte riktigt hur jag ska göra.
För jag vill gärna hinna klippa mig innan jag åker till turkiet (dagen efter studenten)

Nä nu ska jag umgås med Robin :)



Peruk? Clips förlängning? Fråga Elina var man kan fixa det, bekvämt att ta av/sätta på!

2008-05-18 | 11:53:01

Åh vad underbart :)
Min pojkvän bor i Turkiet så jag har varit där en hel del dock aldrig i kemer, du får skriva sen till mig och berätta hur du hade det :)

2008-05-18 | 15:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback