Söndag, och hemma igen

Så, då har jag varit hemma en timme typ.

Min helg har varit helt perfekt måste jag säga er.
I fredags kom Robin och Lena och hämtade mig så åkte vi till stugan.
Var framme vid halv 11 typ.
Hälsade på dom andra sen så gick vi och la oss för jag var så trött.

Igår så sjösatte dom båten, vi låg och solade.
Efter lunchen åkte vi ut med båten, dom släppte av mig, emelie och robins faster på en ö så låg vi och solade medans Robin, hans pappa och kusin skulle fiska .
Sen plocka dom upp oss och vi åkte vidare och fiskade strömming.
På kvällen så grillade vi och höll oss vakna till hockeyn. satt och svor framför tvn,
men vi orkade inte se hela matchen så vi gick och la oss.

Idag har vi legat nere på stranden och solat och varit nere vid fyrudden och ätit glass.
Min buss gick 19.00 från norrköping och för en gångs skull var de inga problem längs vägen.
Kom hem smärtfritt och inga förseningar.

Så nu sitter jag hemma hos mig och funderar på när ja får träffa Robin igen.

18 dagar kvar till studenten
19 dagar kvar till turkiet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback