Onsdag

Så, då sitter man i skolan, har rast till typ 11.15 eller egentligen är de lunch men de är så kort dag så vi skippar lunchen.

Melli gick hem för hon skulle till läkaren så jag sitter med Michaela och Jennie.
Hon ska skriva om sitt arbete som försvann på datorn typ.

Religionsprovet gick faktistk bra glömde typ en grej men ja det gör inget tror jag.
Sen är det matte ska få reda på nationella. SKIT!
Å sen är det exponering USCH OCH BLÄ!
Igår hade vi utvärdering om bland annat den kursen "den skulle fått högsta betyg om vi inte bytt lärare"

Nä nu känner jag att stämningen här i bloggen vart lite dålig ursäkta.

På fredag åker ja till Robin, haha kunde inte hålla mig.
Älskar dig hjärtat, snart tre år tillsammans.


EXPO SUUUUUUUGER MED FLAANDERS ;P

2008-05-14 | 10:21:03

fölrresten hur gammal är du? är du gift på riktigt?
kram!

2008-05-14 | 10:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback