Nationella Matematik

Så då har ja gjort mitt nationella i matte B.
Gick väll typ dåligt?
Nä men vi får väll se hur det går.
Tror jag får G i kursen i alla fall.
Nu sitter jag och Melli i biblioteket och skriver klart vårat engelska arbete som ska va inne på måndag så slipper vi göra det i helgen.

Jag har skrivit om våran marknadsundersökning, resultaten från den samt ett telefon rollspel.

Nä nu ska vi bara sätta ihop allt.

Skriver sen.

Puss och kram vi syns på stan


UUUUUUUSCH jag typ dog på provet..

2008-05-08 | 16:07:36

Tack så mycket :D
Jadå, det känns bra. Har redan vant mig vid den och det har bara gått 1 vecka! :P
Är ni också förlovade? :)

2008-05-08 | 16:15:35

hahaha samma här :P

2008-05-08 | 17:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback