Måndag

Ursäkta för så sen uppdatering.
Men har haft fullrulle hela dagen så.
Idag så hade vi först fika på engelskan, det var roligt. Sen var de typ en timmes rast tills matten började, då satt jag och melli och madde och solade ett tag.
Sen kom Melle och var med oss på matten, efter matten åkte i te sjödal och melle skulle hitta lärare osv.
Sen vart de lunch på donken, gick runt i huddinge centrum och kollade runt sen.
Åkte hem till Melli och fixade med musiken till flaket, haha kan bli bra.
Gick vidare till jobbet sen eftersom jag inte var där i fredags, jag och Johanna pratade massa om i morgon då vi ska på leverantörsbesök, fick även presenter eftersom jag slutade som praktikant.

Tack så mycket!

Fick en bok om muffins och en bok om smoothies samt en blomma.
Sen så åkte jag hem, fixade med min studentskylt och stoppade i en tvätt.

Nu ska ja fortsätta fixa, skriver sen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback