Beslutsångesten har minskat lite

Japp som rubriken säger så har beslutsångesten minskat lite.


Såhär ser den övre delen av min "gamla" klänning ut.

Som de känns nu så ska ja prova att göra om min BH till halterneck å se om de blir någon skillnad i morgon.
Så ja de lutar åt att köpa den ja prova idag.
Samt att ja har råd att fixa håret också för ja hittade min grej där ja får 15% hos min favorit salong.
Så de ska såklart användas om jag fixar håret


alltså jag har inte spelat mycket teater mäst spelat in film och reklam och sånt ska va me i en film sattsning som svt gör till slutet av sommaren sista veckan i juli

2008-05-15 | 23:03:43

aa tack jag hoppas de me går bra :P

2008-05-15 | 23:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback