Beslutsångest

Ja ni som känner mig, sucka inte nu.
Men jag behöver eran hjälp.

Jag har ju köpt en studentklänning för en tid sen, men idag så hittade jag en annan, som var jätte snygg sitter jätte bra, kanske liite stor vid brösten lr ja de blir som ett veck i tyget.
Så nu vet jag inte, ska ja köpa den? kostar 499.
Jag har skor så ja behöver inte köpa nya skor.
Men har ju en klänning 99 samt skor 199.
skorna kan ja använda som vanligt samt klänningen i turkiet om ja köper den andra klänningen.

Sen mitt andra problem,
JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ MITT HÅR!
har ju inte fixat håret sen i typ mars, och ja har sagt att jag ska hålla mig till studenten men jag måste klippa mig innan turkiet och det blir lite tight om tid.
Så ja, jag vet inte om ja kan hålla mig, skulle vilja bara korta ner håret lite och sen dra i blonda effekt folieslingor.
Som jag hade innan för de vart så snyggt.

Så ja, ska jag köpa klänning?
Eller fixa håret?
IIH!


Första bilden är den klänningen jag har
Andra bilder är den som ja skulle vilja köpa.


åh den andra är var ju himla fin!

2008-05-15 | 21:23:34

Håller med ! Tycker den var jättefin den andra :)

2008-05-15 | 21:35:49

Den andra är för urringad tycker jag, men det är svårt att se den första, kan du inte ta en bild i spegel istället för uppifrån så ser man lättare :)

2008-05-15 | 22:13:37

jo teater är något jag älskar me

2008-05-15 | 22:26:32

Jo men den var ju fin och det såg inte konstigt ut, inte på kortet iaf :)

2008-05-15 | 22:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback