Sunday

Japp idag är det söndag och jag ska åka hem ikväll.

Efter vi var hos läkaren igår så tog vi de bara lugnt, jag pluggade lite matte eftersom jag ska ha omprov snart.
Sen kollade vi melodifestivalen.
CAROLA ÅKTE UR!
Sen var de kul att Nordman gick vidare och att Sussie Tapper kom så långt som hon gjorde.

Så idag är de söndag som sagt och vad har vi gjort?
Vi gick upp vid halv nio, jag var så otroligt kissnödig och Robin skulle ju ta piller då.
Sen gick vi och la oss igen och sov en timme.
Sen åt vi frukost och har mest legat i sängen och kollat tv.
Det är ju DM idag men Robin får inte spela och han har inge vidare ork heller för att åka och titta.
Men han ska köra mig till Norrköping senare när jag ska ta tåget ikväll.


Och i morgon är det dags att börja och fixa håret .
Sen blir de Västerås på tisdag.

WOHO


http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=168210959


Lyssna på det är slut.
Så jefla bra låt!

2008-03-09 | 20:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback