Sladdar

Så då har ma varit duktig idag då.
Först på morgonen var jag och lämnade prover.
Men jag vart inte dålig idag, bara lite kallsvettig.
Sen så fick jag vänta och så fick jag min bandspelare.
Så nu har jag massa sladdar på saker på mig.
Går runt med en liten midjeväska, där ligger även en mobiltelefon. Jag är ju en test person när det gäller Bandspelar-EKG har en liten sändare på bröstkorgen också.
Men men vad gör man inte?

Sen när jag kom till skolan så var det dags för matte, övade lite inför omprovet.
Sen skulle vi ha exponering men han var sjuk.
Så jag och Melli satt i biblioteket och skrev på projekt rapporten. Snart klara, lite kvar och sen ska i göra våran power point. .

Så nu ikväll har jag ingenting att plugga :)
Ska ringa systeryster och påminna henne om  hörlurarna och lunchen i morgon.
Ska även packa lite ikväll.

Nä nu ska ja ta min midjeväska och gå och lägga mig i sängen ett tag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback