Plugg.

Nu sitter jag hemma hos Melli med min bärbara dator och pluggar.
Vi har skrivit klart projektet och jobbar nu med den lilla power point presentationen vi ska ha.
Jag skriver ett litet blogg inlägg för att jag ska hinna andas, jag håller på och dö av garv haha.
Vi har kommit fram till följande

Om Melli har hand om allt pratande på projektredovisningen som Pia Johansson
Och jag sköter klickandet när vi byter sidor så ska jag Anna bjuda henne på tre rätters middag vart hon vill (inom stockholm)
Hahaha gud om ni hör melli leka Pia någon gång så förstår ni vad jag menar.

nä åter till våran powerpoint


Ha en bra dag! :)

2008-03-25 | 14:39:01

det verkar som du ahr rätt roligt trots pluggandet:P

2008-03-25 | 14:40:18

Hejsan, det var ett tag sen!
Hur är det med dig nu förtiden?
Kram Malin

2008-03-25 | 18:26:23

Aah ja vet, visst ska det bli härligt : )
När går du ut. Jag går ut den 5 Juni.. jippi!
Annars så är det helt okej :)
Kramen

2008-03-25 | 18:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback