Plugg

Nu har jag skrivit projekt rapporten en stor del av dagen, jag och Melli ska försöka slutföra den i morgon.
Så nu ska jag väll fortsätta med något annat av allt som ska göras nästa vecka i skolan.
Måste fixa om lite i mitt engelska cv. Och plugga till engelska provet vi har i morgon också.

Men vill hinna se La ink ikväll
samt lite av Erik och Mackan hela och rena
samt parlamentet har ju säsongspremiär idag.


Detta är lite av vad som ska göras i veckan.

Måste även boka biljetterna ner till Robin.
På torsdag kommer jag bra va hjärtat? :)


Hehe, en riktig innebandyhora. Haha vad elakt det lät. fast precis som jag fotbollshora :) men jag har lagt det på hyllan nu! Fotbollskillar är inte min grej längre.. Jag dejtade ju en här som spelade i 1.lig :) känd och allting. men han var bajs. eller det är alla män endå men iaf :) speciellt de sportmän, de får ju så mkt uppmärksamhet och alla vet ju vilka de är..så de får värsta ballhetenen...i dont like it! :) kramis

2008-03-16 | 18:24:39

tack så mkt :)

2008-03-16 | 21:06:58

Super älskling =)

2008-03-16 | 22:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback