Packning och elake kocken

Middagen vart så himla god, smakade nästan som maten man köper på Lemon.
Namnam.
Resten av kvällen har jag pratat i telefonen med syster och med Robin.
Tittat lite tv och fixat lite.

Nu håller jag på och packar i ordning lite och väntar på att elake kocken ska börja på femman.
I morgon är det dags för praktik, tycker det ska bli jätte kul var några veckor sen.
Och ja trivs ju så jäkla bra där.
Hoppas Johanna såg mitt meddelande om lunch i morgon.
Sen efter praktiken ska jag åka in till stan och äta eller ta med mig maten för att sen ta bussen ner till Norrköping där Robin kommer och hämtar mig.

Så ni får ursäkta om de blir lite dålig uppdatering nu under helgen.
Kommer hem söndag kväll igen.

Nä nu börjar elake kocken.
Kanske skriver innan ja ska sova.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback