Nyvaken

Ja idag är det lördag och jag är ganska nyvaken.
Haha jag tog mig en liten middagslur.

Idag så gick jag upp ganska skapligt morfar kom och hämta mig och Anders.
Vi åkte till mormor och skulle hjälpa henne och flytta till sin evakueringslägenhet.
Det var första gången jag träffa henne sen hon blivit blind och det var riktigt jobbigt.
Både jag och morfar stod å grät i smyg.
Min mormor å min morfar är väldigt söta.

Sen när vi kom hen så kolla ja lite tv och så, sen somnade jag och vaknade när Miami ink började.
Och nu sitter jag och tittar på LA ink.

Undrar vad jag ska göra ikväll, blir nog att titta lite schlager och ta det lugnt.

Nä nu ska ja fortsätta titta på tv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback