Morgon

Eller ja för mig är det fortfarande kväll.

"Lägg bandspelaren under kudden så går det att sova det lovar jag"
A jo tjena, jag har sovit runt två timmar allt som allt i natt kanske sovit 15 minuter åt gången.
Så idag är jag så otroligt trött, snart ska jag dra bort dom här plattorna UNDERBART!!!
Jag har suttit och sovit, blivit strypt av alla sladdar.
Så jag gav upp vid 4 tiden satt och läste en bok sen sov ja väll ett tag till sen.

Nä nu ska jag fixa i ordning här hemma.

  • Ska packa inför helgen
  • Åka till sjukhuset och lämna maskinen
  • Åka till stan och möta syster och äta lunch
  • Ta bussen till Finspång vid 14.00


Skönt med långledigt nu :)ska du stanna här hela påsken ? : )

2008-03-20 | 17:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback