LYCKLIG!

Nu är jag hemma efter skolan.
Jag och Michaela tog de tidigare tåget och satt i tullinge centrum i solen och mös och åt glass.
Lakritspuck. GOTT!

Nu tar jag de lugnt, ska snart börja med maten tror jag,
det blir Thaimat här hemma.

Jag är så himla glad så ja nästan spricker.
För några veckor sen var ja på en hårmodells uttagning.
Men fick inget direkt jobb då men dom skulle höra av sig.
OCH DE GJORDE DOM

Så nu på måndag ska jag till Alvik då vi ska börja fixa håret.
Sen på tisdag bär det av till Västerås där jag ska gå en visning.
Ska bli så jäkla roligt.
Hade sagt till mig själv att inte klippa mig förs efter studenten vill ha långt hår.
Men nu skiter jag i det fullständigt.

 Såhär såg ja ut i håret efter förra gången ja var hårmodell.
Får väll se hur de blir nu.


JAG ÄR SÅ GLAD :D



Vilken tur att jag har ögonen med mig ;)

2008-03-06 | 19:38:23

gud vad roligt :)
låter ju helt underbart.
får du betlat också :)?

2008-03-07 | 10:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback