Lördag

Så då ska jag berätta lite vad jag och Robin har gjort idag.

Vi åkte iväg till Assist, Robin ville kolla in lite nya klubbor.
Efter det tog vi oss en tur till Media markt, köpte en micro åt mormor hennes är från stenåldern och snurrar inte.
Sen vart det lunch och lite Shopping på IKEA, fick en tidig present.
ett startpaket som dom hade rea på, ordinarie pris 799 jag fick det för 299.
Sen så åkte vi till Skärholmen och kollade runt lite.
Såg en väska jag ska fundera på men det blir nog den sen i alla fall.

Började även att titta lite studentkläder.
Måste man verkligen ha vita kläder?
Och måste man verklien ha en klänning på sig?

Har ni några förslag till mig?
Jag som inte är så kär i klänningar.






Grattis i förskott! Underbart..jag tog studenten förra året..men i alla fall..
Nja alltså det BORDE vara vitt..nej klänninge behöver det inte vara...det kan vara kjol eller kostymbyxor..eller vad du vill...men som sagt tycker attt det skall vara vitt....är du ingen klänning människa eller? jag hade iaf en vit klänning med rosa siden band runt midjan :) det var as läckert...kan försöka lägga upp bilder=)massa andra som också frågat..säg mig vad du har för stil så skall jag hjälpa dig:)

2008-03-29 | 20:47:04

Det funkar fint med andra färger, men något bör vara vitt, blir mer enhetligt då=)
vit"kostym" är fint då kan du ha en färglad tröje/linne under. Eller kjol kanske?

HM har en snygg vit "skjortklänning" som jag sett, skulle passa dig fint =)

2008-03-29 | 21:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback