Kväller

Mitt hår vart så bra av den där hårinpackningen så den kan jag faktiskt rekommendera (Nej ja får inte betalt för de här ;)  )

Nu har jag tittat på 100 höjdare och pluggat inför provet i morgon.
Snart är det dags att krypa ner i sängen och titta lite scrubs sen sova :)


Bokade biljetterna till Robin också.
Så snart åker jag (ska bli så otroligt skönt)

Idag har jag haft ganska många läsare, som jag tycker är jätte roligt.
Berätta gärna vilka ni är .

Nä nu ska jag fixa i ordning för i morgon och sen göra i ordning mig för sängen.
Skriver så fort jag kan i morgon :)



Vad tyckte du då? :)

2008-03-17 | 23:12:35

tack :) jaa småbebisar är såå söta

2008-03-18 | 09:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback