Bert

Sitter och tittar på Bert igen, nyss var dom på kryssning.
Väldigt roligt.

Usch usch min vecka nästa vecka blir inge rolig.
Så morgondagen går nog åt att plugga hela dagen.

Måndag så är det engelska prov får även inte att glömma lämna in cv grejen eftersom de inte gick och skicka., samt att allt man gjort på projektarbetet ska in.
Det är sista lektionen för det

Tisdag så är det prov i Inköp och varuhantering, samt att man ska ha hunnit gjort frågorna till religionen, för de är sista lektionen innan provet.

Onsdag  så ska jag till läkaren först på morgonen lämna blodprover och hämta ut min ekg-bandspelare jag ska ha på mig. så jag missar religionsprovet. Men det gör inte så mycket har omprov i matte sen på eftermiddagen så ja får min "dagens dos" av proven i alla fall.

Torsdag Ja har sov morgon för de är ingen Nabil lektion. Men måste till sjukhuset och lämna in bandspelaren.
Sen så ska jag åka till Finspång över påsken.


Låter inte som någon rolig vecka.
Men det grejar du

2008-03-15 | 21:20:10

:) nej. hihi. gjorde bara en galen grimas :p
nämen! nu får du allt berätta lite. vadå INNEBANDYFRU :o hehe. är du tsm med någon man känner till eller:)

2008-03-15 | 23:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback