Stockholm igen då.

Så då sitter man inne på sitt egna rum nu.
Kommit hem från älsklingen.
Känns tomt och konstigt, inte riktigt som att komma hem.
Ja, de känns helt enkelt fel.

Så nu sitter jag och funderar hur ja ska lösa de för att få träffa Robin igen så fort som möjligt.
Jag har några planer men vi får väll se hur det blir med de.

Nu ikväll så ska ja bara ta de lugnt.
Ska titta klart fotbollen, sen plocka upp lite tvätt och så.
Sen ska jag nog slå på "City of angels" och försöka sova, som dock inte är de enklaste första natten utan Robin.
Hoppas han kan sova i natt, för han ska upp och jobba i morgon så.

Jag och Caroline måste prata om PIP.
För de vore jätte kul att gå på (Putte i parken).

Nu i veckan som kommer har jag INGA! planer för mig.
Så vill ni hitta på något så säg till.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback