Söndag

Idag har det varit en lång dag.
Åkte först till Media Markt med telefonen och alla tillbehör, skulle få pengarna tillbaka men var tvungen att åka till mammas jobb och hämta hennes kort , sen tillbaka till media markt och göra en retur med pengarna.
Sen åkte vi och åt lunch, sen började jakten på en ny telefon.
Ja har beslutsångest, så vi får se va de blir.

Åkte sen till Skärholmen och tittade kläder, jag köpte en tröja och ett par JEANS! gott folk jag hittade jeans.
Köpte även en film "Tio orsaker att hata dig".
Robin köpte en krigsfilm som han tittar på nu.
Medans jag ska fixa med bilder osv.

Sen hämtade vi mamma när hon slutade och körde hem henne te mormor, sen åkte vi hem och åt och nu sitter jag här.
Kanske skriver senare. Om mobilerna eller så


Hoppas du får en fortsatt bra kväll. :)

2008-06-15 | 19:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback