Smart shopping.

Så då har jag varit hemma ett tag efter en tur i stan.
Vart lunch på tacobar, var grymt länge sen så de var riktigt gott.
Ja jag vet älskling att du också vill äta där snart igen ;)

Jag köpte en regnjacka i stan, från cubus 199 kr. Väldigt smart sådan måste ja säga för man kan vika ihop den, för insidan av ena fickan är som ett fodral.
Smart va?
Så den får plats i ens handväska.
Den kan komma väl till hands för vi vet ju hur en svensk sommar kan vara och då är det bra att ha.
Samt att jag inte är någon paraply människa.
Så en sådan regnjacka kan jag rekommendera får se om de kommer upp någon bild snart.

Sen vart de en fika i gallerian var bara tvungen att köpa muffins haha.
Nä nu vankas det middag, skriver senare =)


åh vad gott med tacos :P

2008-06-25 | 07:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback