Söndag

Idag är det söndag.

OCH MIN NAMNSDAG.
Men som vanligt har alla glömt bort den, men jag börjar bli van nu.
Bara mamma som kom ihåg den.
Men glömmer man någons annan så är de en jätte stor grej men de kan inte komma ihåg min.
I alla fall idag är det Margareta dagen.

Igår på kvällen spelade vi kort och tog de lugnt.
Nu på morgonen har det åskat och så.
Så jag har legat i sängen och läst och tagit det lugnt.

----------------------------------------------------------------------------------
Uppdatering, syster kom ihåg den också.
men jag hade inte tittat på mobilen när jag bloggade.


Jag smsade ju redan 11:17 så jag kom visst ihåg den!

Så gnäll inte så mycket ;)

2008-07-20 | 12:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback