Nr 1

Så närmar sig det starten av innebandysäsongen för Robin.
Och det märks redan idag.
Robin och gänget har varit träningslediga eller ja de ska träna själva efter eget schema.
För att börja med de ordinarie träningarna i augusti.

Jag önskade och hoppades att träningarna skulle börja när jag började jobbet (4/8)

Men tyvärr verkar de som jag hade fel och att de börjar redan i helgen.
Så ja, som det ser ut nu kommer inte Robin hit i helgen.
Får se om jag kan åka ner dit i helgen i alla fall.
Det beror ju lite på hur Robin tränar i helgen.

För jag behöver verkligen den här helgen.


För som sagt från och med den 4/8 så börjar jag jobba, innan butiken öppnar vet jag inte hur mycket jag jobbar och ja de kan bli 7 dagar i veckan om de behövs.

Och augusti och september innan serien drar igång så har dom alltid så mycket annat att göra,
de är olika cuper och träningsmatcher hit och dit.
Så då blir det inte mycket tid över, träningar på vardagar, andra aktiviteter på helgen.

Så ja, för mig så är det den värsta tiden nu, när väl serien är igång så är den det.
Men jag hatar tiden innan den drar igång.

Så nu har jag en klump i magen.
Och allt vart genast mycket tyngre.


Innebandy är jätteroligt!

2008-07-28 | 11:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback