Måndag morgon

God morgon på er allihopa.
Här sitter jag i mitt täcke i sängen och njuter av att vara ledig i två dagar.
Idag ska jag som sagt in till stan och äta middag med Tessie, sen ska vi sex and the city. :)

Tänkte att jag skulle göra en liten "att göra lista denna vecka"

  • Träffa Tessie i stan, bio och mat
  • Städa rummet
  • Jobba ons,tors,fre
  • Fixa med överraskningen till Robin (sker i morgon tisdag men vet ej när den blir klar)
  • Robin kommer fredag, bio någon dag?
  • Försöka åka och handla och fylla frys och kyl då jag börjar nytt jobb och mamma åker iväg.


Ja det var en liten lista den kanske uppdateras under veckan.
Nu vankas det frukost.
Idag är det fyra dagar kvar tills Robin kommer :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback