Kväller

Så, då sitter man och småtittar på allsången som är på tvn.
Jag och Emelie gick på en promenad när Robin var ute och sprang uppe i torstorp.
Sen så badade vi, ingen turkiet värme direkt om jag säger så.
Men nu har jag badat i Sverige i år så nu kan ingen klaga på att jag inte har gjort de.

Vad som händer nu ikväll vet jag inte, blir väll bara att ta de lugnt.


Hej där söta du, idag fortsätter vi Fashion blogger awards 2008 med kategorin "Best Outfit" och din röst behövs! Det räcker med att skriva siffran till outfiten du gillar bäst, av de nominerade.



http://www.aliciasstil.se/2008/july/alicias-stil-presents-swedish-fashion-blogger.html



Många kramar, Alicia

2008-07-01 | 20:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback