Jag saknar min vän

Idag är det en sådan dag som jag saknar dig vännen.
Det är på tok för länge sen vi sågs och det känns som jag tappar en bit av mig själv.
Känns som vi tappar greppet om varandra (dagarna går och vi pratar mindre med varandra)

Jag saknar dig Caroline.

Du är min bästa vän och jag hatar att det ska vara så långt emellan oss.
Du finns alltid för mig när det är tungt.

Caroline le med mig



vilken fin blogg du har :)



Glöm inte att kolla in vår blogg om du har tid! Svara gärna på frågan och ge lite tips ;)

2008-07-17 | 14:46:42

nu får du mig att gråta!

ja tiden går och fan, det var längesen vi fick

prata riktigt ordentligt med varandra!

jag saknar dig så mycket, jag måste få träffa dig

snart..

du har en stor del av mitt hjärta.

2008-07-17 | 16:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback