Hemma igen

Så då har vi varit hemma ett par timmar, då vi har sovit.
Man blir väldigt trött av att åka på kryssning.

Igår så gick vi upp 04.45 HJÄLP vad tidigt det var och jag ville bara stanna i sängen.
Men jag gick upp drack lite pucko och vi gjorde oss i ordning.
Tog bilen in till stan och ställde oss på en parkering vid båten, checkade in och fick vänta lite till innan vi fick gå på båten.
Våran hytt var liten och mysig (en B2 hytt). Och det skakade lite när man låg i sängarna.
Det vart en jätte god sjöfrukost ombord, åt mackor och ägg och god jucie, Robin åt äggröra och massa annat.

Vi gick runt och tittade på båten och handlade i tax freen.
Hittade inte chokladen syster ville ha.
14.00 vankades de buffé.
Det var gott och jag trodde magen skulle typ spricka så mätt jag var.
Goda kycklingrätter, köttbullar (haha) sill, och massa annat.
Samt massa goda efterrätter måste man ju lägga till.

Vi vilade lite i hytten eftersom vi var lite trötta av att gå upp tidigt.
På kvällen åt vi bara en macka och så och tittade när vi lämnade Åbo.
Precis innan vi la till i Åbo stod vi så långt upp vi kunde komma och titta.
De var jättemysigt. (bilder kommer)

Nä nu kanske de är dags att äta något så hörs vi.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback