Äntligen fredag!

Så då var det fredag morgon,
jag håller på och göra ordning mig för jobbet.
Men det är inte det viktiga idag, det viktiga är att ROBIN HÄMTAR MIG FRÅN JOBBET IKVÄLL!
Ja, de var en vecka sen sist vi sågs
Ja jag tycks verka tjatig.

Men gott folk älskar man någon så gör man det.

Som sagt snart dags för jobb, jobbar 10-19 idag.
Till lunch blir det rostbiff  och potatissallad, ska köpa en frukt och så på vägen också.

Kanske kommer ett inlägg på jobbet om jag får tid.
Annars hörs vi ikväll.



Hehe skulle du kunna gifta dig med dig själv? :P http://naztysbunny.blogg.se/2008/july/gifta-sig.html

2008-07-11 | 08:38:59

Fredag ja!! Jipi! Härligt....

2008-07-11 | 09:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback