Tisdag kväll

Nä nu har jag pluggat klart tycker jag.
Har pluggat sen jag kom hem från skolan och pluggar jag mer kommer jag bara glömma det i morgon.
Så det får bära eller brista, känner mig säker på vissa saker vissa är lite lulligt men det kommer nog.
Fick lite hjälp av Andreas, tack tack. det gjorde vissa saker mycket enklare.


Efter skolan så missade jag bussen i huddinge sjukhus, så ja passade på att gå upp till Thorax avdelningen för att prata om hur jag ska gå till väga med min undersökning.
Ska få göra en bandspelar undersökning nu men i solna, förstår ej varför då jag bor typ 15-25 minuters gång avstånd från HS känns så onödigt att behöva åka till KS när jag hör till HS, men dom jag skulle pratat med hade gått för dagen så det är bara att börja ringa igen.
Men nu har jag fått lite mer telenummer och så.
Varför fick jag inte dom från första början?

Idag bokade Robin och dom biljetter till SM i innebandy.
Den 19 april, och den 21 fyller jag år (va bra de fick plats där haha)

skulle bokat biljett ner till Robin idag men jag har inte bestämt mig så ja tar de i morgon.
Blir antingen sista.-minuten med tåg på torsdag eller buss på fredag :)


Bild från i fredags dock men den får vara där :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback